سلام خانما من وزن بچم پایینه چکار کنم وزن بگیره

۴ پاسخ

منم وزنش کمه بهم این دو تا را داد

تصویر

چند بوده وزنش؟

لیدی میل با قرص ال ارژنین معمولا دکتر میده ک‌قرصش عالیه تغزیتو هم درست کن

فرنی، حلیم، آبگوشت،کباب، تخم مرغ ابپز، شیر بخور با معزیجات، کره بادوم زمینی
اینارو میگن خوبه
چند کیلو بوده؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ❤ مامان فسقلی ❤ ۱ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان مهوا جونم مامان مهوا جونم هفته سی‌وهفتم بارداری