۱۳ پاسخ

لیدی میل نداد بهتون

برای کمبود وزن بچه دکتر به من گفت روزی ۴ تا سفیده تخم مرغ بخور که من روزی حدود دو سه تا میخوردم بعد دوهفته کمبود وزن جبران شد البته ۱۰۰ گرم نسبت به معمولش کم بود

لیدی میل ، دلستر، مغزیجات، تخم مرغ، گوشت گوساله ،حلیم ،سمنو، کله پاچه

خوبه وزنش من33هفته رفتم1900بود

خواهر وزنش خوبه
من ۳۲هفته رفتم 1500بود

از من ۳۲ هفته و دو روز وزنش ۱۸۰۷ دکترم گفت خوبه

آبگوشت،آش،نخود،فرنی،آجیل،بادوم درختی،تخمه کدو،کباب،گوشت قرمز،فیله مرغ،بستنی اینا برا وزن دهی عالین اگه قند نداری پودر لیدی میل بگیر بخور

منم ۲۳هفته۱۸۰۰بود گف خوبه دیگ میخای چند باشه؟

ماهی حبوبات گوشت حبوبات جو دوسر ماست یونانی بستنی

من ۱۷۰۰ بود

لیدی میل بخور

بستنی مهجون چهار مغز زیاد بخور سریع وزن میگیره

وزنش که خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان ببجیم مامان ببجیم هفته سی‌ونهم بارداری