خانوما ۳۲ هفته وزن بچم ۱۸۰۰ بوده چجوره؟

۳ پاسخ

منم ۳۲هفته و ۲روز رفتم ۱۸۸۰بود
دکتر گفت کمه صدک ۳۴برام زد

گهواره نوشته ۱۷۰۰
برای ۱۸۰۰ عالی نرمال
انشالله به موقع بدنیا بیاد
و به سلامتی و دلخوشی بغلش کنی 🌹

نرمال و خوبه

سوال های مرتبط

مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرمان و ماهور مامان هیرمان و ماهور ۹ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری