اینکه من تکونای دخترمو بیشتر زیر دلم و این پایین مایینا میفهمم، عادیه؟🤰🏻😐

۶ پاسخ

من همچنان پایین حسش میکنم

برا منم پایینه، بنظر هنوز اونقدرا بچه بالا نیومده

اره طبیعیه
هنوز رحم اونقدر نیومده بالا

واااای منم همش تو واژنم حسش میکنم

منم پایینا حس میکنم عادیه

آره منم همینم آره اومده بالا تر

سوال های مرتبط

مامان گندم ناز🌾🩷 مامان گندم ناز🌾🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته چهلم بارداری