سلام مامانا کی شیشیه شیر یومامی گرفته چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

دختر من نتونست باهاش بخوره چون زياد ميومد يه قطره هم بود ولي ميپريد تو گلوش فقط تونست با اونت بخوره چون فكش خسته ميشد مك كه نميزنه ازش نمياد اما بقيه شيشه ها بدون مكيدن هم ازشون مياد

من برای پسرم که شیرخشکی بود دوسال کامل استفاده کردم عالییییی بود

من واس دخترم میگرفتم خیلی خوب بود

وای مادر شیرینو 😍😃🤤🤤🤤🤤🤤اگه خودت درست کردی دس مریزاد ب منم میگی طرز تهیه اشو😍😍

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱ ماهگی
مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی