دختر من نتونست باهاش بخوره چون زياد ميومد يه قطره هم بود ولي ميپريد تو گلوش فقط تونست با اونت بخوره چون فكش خسته ميشد مك كه نميزنه ازش نمياد اما بقيه شيشه ها بدون مكيدن هم ازشون مياد
من برای پسرم که شیرخشکی بود دوسال کامل استفاده کردم عالییییی بود
من واس دخترم میگرفتم خیلی خوب بود
وای مادر شیرینو 😍😃🤤🤤🤤🤤🤤اگه خودت درست کردی دس مریزاد ب منم میگی طرز تهیه اشو😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.