خانما شیشه شیر مارک یومامی خوبه یا نه؟

۶ پاسخ

من یومامی خریدم ، تو دیجی کالا نگاه کردم دیدم همه راضی بودن، دوستم هم همین مارک رو گرفته بود راضی بود.✌🏻

البته من قصد دارم شیر خودمو بهش بدم، برای شب و مواقع اضطراری گرفتم،.
اگر دیدم هیچ جوری جواب نمیده بعد میرم مارک گرون میخرم.

125 میل خریدم 290 تومن.

منم یومامی خریدم

من تو گهواره سرچ کردم چند نفر نوشته بودن ما بچه اولمون اونت گرفتیم بچه دوم یومامی گرفتیم عین اونت خوب بوده راضی بودیم منم سایز کوچیکشو گرفتم

من اونت گرفتم نمیدونم والا

اگر واقعا میخوای بهش شیر خشک بدی شیشه شیر مارک و گرون بگیر
ولی اگر میخوای بگیری که اگر شیر خودت رو نخورد و نگرفت بهش بدی اشتباه
بهتره اول یه شیشه شیر معمولی بگیری
اگر خواستی شیشه شیر خوب بگیری براش حتما دکتر براون بگیر

تاحالا راجبش خیلی تعریف نشنیدم
بنظرم فعلا بیبی لند بگیر
اگه دیدی میگیره براش براون یا اونت بگیر

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان نوخوچی🎀 مامان نوخوچی🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان لنا مامان لنا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی