من یومامی خریدم ، تو دیجی کالا نگاه کردم دیدم همه راضی بودن، دوستم هم همین مارک رو گرفته بود راضی بود.✌🏻
البته من قصد دارم شیر خودمو بهش بدم، برای شب و مواقع اضطراری گرفتم،.
اگر دیدم هیچ جوری جواب نمیده بعد میرم مارک گرون میخرم.
125 میل خریدم 290 تومن.
منم یومامی خریدم
من تو گهواره سرچ کردم چند نفر نوشته بودن ما بچه اولمون اونت گرفتیم بچه دوم یومامی گرفتیم عین اونت خوب بوده راضی بودیم منم سایز کوچیکشو گرفتم
من اونت گرفتم نمیدونم والا
اگر واقعا میخوای بهش شیر خشک بدی شیشه شیر مارک و گرون بگیر
ولی اگر میخوای بگیری که اگر شیر خودت رو نخورد و نگرفت بهش بدی اشتباه
بهتره اول یه شیشه شیر معمولی بگیری
اگر خواستی شیشه شیر خوب بگیری براش حتما دکتر براون بگیر
تاحالا راجبش خیلی تعریف نشنیدم
بنظرم فعلا بیبی لند بگیر
اگه دیدی میگیره براش براون یا اونت بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.