بچه ها شیشه شیر بیبی لند بهتره یا یومامی؟؟

۷ پاسخ

من اونت خریدم

منم بی بی لند گرفتم

من قبلا بی بی لند استفاده کردم ازون مدلی که داخلش نی سیلیکونی داره خیلی راضی بودم

پسر داییم بیبی لند داشت مامانش خیلی راضی بود
گفتم من اونت گرفتم گفت اولش منم اونت گرفتم و سریش کم شیر می‌ریخت بچه اذیت میشد

هی اورشی

تو ایرانیا بی بی لند

من اونت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🩵🐣 مامان فسقلی🩵🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری