ب نظرم پشتونک هرجی ساده تر بخری راحت تر میگیره من بی بی لند ارتودنسی دادم همون روز اول خورد
من شیشه شیر اونت گرفتم سه چهارماه پیش ۱۹۰۰ بود، سرشیشه اش هم پهنه مشابه سینه مادر ، پستونکم اونت گرفتم میگن درصد پذیرشش خیلی بالاست من ۶۰۰ گرفتم
من دکتر براون گرفتم
خیلی خیلی تعریفش و شنیدم
نشتی نداره
شد کولیکه
فک نی نی برای شیر خوردم اذیت نمیشه
ولی خیلی احتمال اینکه سینه رو پس بزنه زیاده
پسونک هم گاهی بچه میگیره گاهی نه
صاف اونت بگیر گرونه ولی هم عالی کار میکنه هم دل درد برای بچه نمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.