خانوما شیشه شیر بیبی لند خوبه یا دکتر براون؟

۱۱ پاسخ

نمیدانم
ولی میگن دکتد براون ضد نفخ خوبیه

من بی بی لند گرفتم چون ممکنه بچه نگیره.اگ گرفت مارک بهتر میگیرم

اگه قراره شیرخشک بدی حتما مارک خوب بگیر مثل اونت و دکتر براون
ولی اگه مطمئن نیستی و احتمالا شیر خودت رو بخوره پس فعلا بی‌بی لند بگیر اگه بعدا نیاز شد هزینه کن یه خوبشو بخر
بیبی لند قیمتش مناسبه خوبم هست

دکتر براون

واسه من اونته هم شیشه شیر هم پستونک

من بی بی لند گرفتم. اونت گرونه. حالا تندتند هم باید عوض کرد

قطعا براون

بین این دوتا دکتر بروان، ولی اونت هم خوبه

فقط اونت

و پستونک چ مارکی خوبه ک قیمتش هم مناسب باشه

من بیبی لند گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری