تو ایرانی ها بهترین مارکه
اره من از همین مدل خریدم
منم همینو گرفتم
بستگی به هزینه ای که میخواید بکنید داره
تو قیمت مناسب ها این خوبه
اره من شیشه شیر و پستونک وپستونک میوه خوری و قاشق سیلیکونی هاشو این مارک گرفتم
اره میگن مشابه اونت اما ایرانی . میتونی اول تست کنی ببینی بچه اگر شیشه رو قبول کرد براش مارک اونت هم بگیری .
من از همین خریدم اونت و دکتر برون خیلی گرونه نمیشه زود به زود عوضش کرد.
من نتیجه ای که بعد خوندن و پرسیدن گرفتم شد شیشه شیر اونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.