شیشه شیر یومامی کی استفاده کرده خوبه یا چی؟#بارداری

۲ پاسخ

عزیزم شیشه شیر فقط دکتربراوون اصلا سراغ هیچ شیشه دیگه ای نرید

من خریدم ضد کولیکه سیسمونیه گفت فعلا اولش اینو ببر تا سه ماه استفاده کن بعد خواستی اونت بگیر
تازه سری اونت هم بهش میخوره گفت

سوال های مرتبط

مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نوخوچی🎀 مامان نوخوچی🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری