بنظرتون این شیشه شیر خوبه؟
مارک یومامی

تصویر
۱۲ پاسخ

بنظر میاد خوب باشه

.سلام

نه 👎

نه 👎

چند تا خانم تو گهواره خیلی ازش تعریف میکردن منم گرفتم

سلام چند قیمت گرفتین

منم بین این و بیبی لند موندم

آره منم یومامی گرفتم ۱۵۰ میل ۵۶۰ شما چند گرفتی؟؟

چند خریدی

اره خیلی خوبه من ی سال و نیمه دارم استفاده میکنم

منم عین همینو گرفتم فروشنده که تعریف میکرد

اره چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان نوخوچی🎀 مامان نوخوچی🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری