۸ پاسخ

من از ۱۱ماهگی بچه به طریق مختلف شیر خشک نخورد شیر خودمم کم بود دیگه غذارو حسسسابی میدادم بهش حتی همون شیرم که کم بود هم دیگ تقاضا نمیکرد الان روزی زیاد زیاد بشه سه بار که اونم درحد خیلی کمه بقیش غذا هههههیچی نمیشه اتفاقا بهترم هست
اگ کاست میخوره بهش بده

طبق همون چیزی که روی قوطی شیر خشک نوشته
سه تا ۱۸۰ تا میخوره پسر من

هر چی بیشتر غذا بخوره بهتره اصلا دیگه بعد سه سالگی شیر زیاد مهم نیست
روزی ۳وعده هم باید باشه نه بیشتر

دکتر گفت یک‌سالگی به بعد ۴۰۰ سیسی

دختر من چند روز دیگه یکساله میشه بعضی روزا ۱۲۰ سیسی امروز که عالی بود ۲۵۰ تا خورد دیگه رد دادم

دکتر بهم گفت دیگه بعد یکسال غذا مهمه باید غذا بخوره زیر یکسال شیر مهمه

من ک فقط آخر شب 90تا درست میکنم یه مقدارش میمونه باقی روز غذا و شیر خودم میخوره‌منم قبلا دخترم کل روز شیر میدادم دویستا نمیشد🤣

دختر من هیچی نمیخوره فقط نبات داغ حتی تو خوابم شیر نمیخوره بیداری غذا نمیخوره همین الان دارم گریه میکنم بسکه غصه این و خوردم ۱ سال و یک ماهشه ۸ کیلویه روزی به دنیا اومده ۳۷۰۰

سوال های مرتبط