18خرداد دستگاه جلو گیری رو گذاشتم

۵ پاسخ

منم بعد زایمان میخام بزارم دیگه بچه نمیخام
هزینش چقدر شد مال شما و چند ساله گذاشتین

هزینه اش چقدرشده

میشه بگی کجا رفتی برات گداشتن چند روز بد زایمانت رفتی

درد نداشت اخ میگه خیلی درد داره. میخوام زایمان کنم بعد دستگاه بیزارم

دردم داره من میخوام برم بذارم تو پریودی باید بزاری یا بعدش

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی