۹ پاسخ

کمپرس یخ بذار براش،چاره ای نیست یکی دو روز درد داره بعد خوب میشه

ایبوپروفن خوبه هر۶ساعت یه قاشق بده

دختر منم ابله مرغون داره منتظرم خوبه خوب بشه برم واکسنشو بزنم

ی کم سخته پروفن بهش بده

عزیزم استامینوفن ک دیگه واسه این سن جواب نیس دیگه بزرگه داره میره مدرسه.بروفن بهش بده هر ۸ ساعت.بعدشم با معده ی پر بهش بده ک ضعف نکنه.یه کم تقویتش کن

بروفن بذه تا پس فردا همینع همش میناله از درد

امشب حوله سرد بذار فردا حوله گرم هر ۴ساعتم استامینوفن بده

طبیعیه هست
کمپرس یخ بذار مستقیم نذار روش
بذار لای یه پارچه نازک بعد بذار روش
کلأ این واکسن خیلی سخته واسه بچه ها

باید تحمل کنی چاره ای نیس پسر من روز اول کلا دراز کش بود از جاش تکون نخورد
تا سه روز هم دستشو تکون نمی‌داد

حواسشو با برنامه کودک این چیزا پرت کن براش بگذره

سوال های مرتبط