منم شرایط شمارو دارم خیلی سخته پسر من که واقعا شیطونه ۴سالشه دیونم کرده
دست تنها خیلی سخته شرایطمون مثل هم میمونه
منم دخترم هم داداششو دوست داره هم میترسم نمیتونم یه لحظه تنها بزارم لپشو میکشه دستو پاشو میکشه
منم مث شما خسته شدم دیگه
سن ۳ سالگی بچه خیلی لجباز میشه ایشالا زودتر این دوران بگذره
منم تو همین شرایطم دختر بزرگم دیگه از کنترل خارج شده پسرم اذیت نمیکنه ولی خوب همش باید حواسم بهش باشه دیگه بریدم نمیدونم چکار کنم شوهرم هم سرکاره وقتی هم میاد خونه اصلا کار نداره به بچه ها کارش سخته خیلی خسته میشه
بزرگه چند سالشه؟؟
واقعا هیچ کاری نمیشه کرد فقط باید بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.