دولتی بدرد نمیخوره
من کمالی رفتم خوب بود سز کردن بعددد من طبیعی بودم انقدتررسیدم ببین طرررف راضی شدببره منو سزززز....همم دادمیزدم میترسم گریه فلان بچ اولم بوداخه🤣
بیمارستان البرز یا امام علی
من احتمالا برم البرز میگن خوبه...البته سزارین اختیاری میخوام کنم اگه سخت گیری کنن نمیرم وحشت دارم از طبیعی
وای منم همش تو فکر بیمارستانم بیمه هم نداریم باید همون دولتی برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.