نرگسسسسس باردارییییی؟؟؟؟؟؟
وااااااااااااااااااااااااااااااااای😍😍😍😍😍😍😍😍 بارداری؟؟؟؟؟چند وقته؟؟؟
ب سلامتی عزیزم
زن عمومن بچهاش شیرب شیربودن روزی ک رفت سزارین اولیوازشیرگرفت همون شیرودادب دومی خیلی بدشدبچه دومش لاغربودخودشم خیلی لاغرشد
وای بارداری سخته تو سن بچه من میترسم فعلا
ببینبدن خودت چجوریهاگهنمیتپنی قطش کن
بعد ۳ ماه شیر تلخ میشه بچه پس میزنه اگر میتونی از همین اول عادتش بده که نخوره چون برای ویتامین خودت و رشد جنینتم تاثیر داره
به خودمادرفشارمیاد برای بچه ها ضرری نداره من ازماماشنیدم تا۷ماه هم میشه شیرداداگه مادر بتونه
چون سینه تحریک میشه و دهانه رحم باز میشه میگن خوب نیست و هم اینکه شیر بعد یه مدت طعمش بد میشه ولی آره کم کم شروع کن که از شیر بگیری خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.