۸ پاسخ

نرگسسسسس باردارییییی؟؟؟؟؟؟

وااااااااااااااااااااااااااااااااای😍😍😍😍😍😍😍😍 بارداری؟؟؟؟؟چند وقته؟؟؟
ب سلامتی عزیزم

زن عمومن بچهاش شیرب شیربودن روزی ک رفت سزارین اولیوازشیرگرفت همون شیرودادب دومی خیلی بدشدبچه دومش لاغربودخودشم خیلی لاغرشد

وای بارداری سخته تو سن بچه من میترسم فعلا

ببین‌بدن خودت چجوریه‌اگه‌نمیتپنی قطش کن

بعد ۳ ماه شیر تلخ میشه بچه پس میزنه اگر میتونی از همین اول عادتش بده که نخوره چون برای ویتامین خودت و رشد جنینتم تاثیر داره

به خودمادرفشارمیاد برای بچه ها ضرری نداره من ازماماشنیدم تا۷ماه هم میشه شیرداداگه مادر بتونه

چون سینه تحریک میشه و دهانه رحم باز میشه میگن خوب نیست و هم اینکه شیر بعد یه مدت طعمش بد میشه ولی آره کم کم شروع کن که از شیر بگیری خیلی بهتره

سوال های مرتبط