خیلی خوشگله تولدش مبارک
عالیه فقط نمیشه ربان بادکنکها پایین باشه🤔
خیلی قشنگ شده فقط فاصله بادکنک ها رو درست کنی عالی تر میشه عزیزم تولدش مبارک😘😘
خیلی قشنگه فقط باید از هم فاصله بدی بادکنک هارو
خوبه عزیزم میگم روبان که وصل کردی چند سانتیه عرضش ؟
عالی شده فقط بادکنک ها و یکم از هم فاصله بده که قشنگ تر بایسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.