سلام خانوما اینم تم تولد پسر من چطور شدع

تصویر
۶ پاسخ

خیلی خوشگله تولدش مبارک

عالیه فقط نمیشه ربان بادکنک‌ها پایین باشه🤔

خیلی قشنگ شده فقط فاصله بادکنک ها رو درست کنی عالی تر میشه عزیزم تولدش مبارک😘😘

خیلی قشنگه فقط باید از هم فاصله بدی بادکنک هارو

خوبه عزیزم میگم روبان که وصل کردی چند سانتیه عرضش ؟

عالی شده فقط بادکنک ها و یکم از هم فاصله بده که قشنگ تر بایسته

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۷ ماهگی
مامان لیانا 💫👶 مامان لیانا 💫👶 ۱۷ ماهگی
مامان گندمی مامان گندمی ۱۶ ماهگی
مامان کیان و کیمیا مامان کیان و کیمیا ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان مهیادم🩵 مامان مهیادم🩵 ۱ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱۳ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۱۱ ماهگی
مامان گیلدا❤️ مامان گیلدا❤️ ۱ سالگی