تولد ۲ سالگی نرمال ۴ برابر به نظرم خوبه
پسر منم همینه دقیقا۱۸ماهگی ۱۰و۲۰۰ هنوزم همونه وزن نمیگیره دیگه کلا بدغذاست شیرم ک هیلی وقته نمیخوره 😐
حالا من چی بگم مرداد ۲ سالش میشه و هنوز ۹۲۰۰ ه!!
البته قدش خوبه
بچه منم همین بود 18ماهگی گفت رو نموداره
خب چی بدم بهش بخوره
دختر من ۲و۷۰۰ بود دنیا اومدنی
اره عزیزم کمه
اره عزیزم یخورده کمه
ولی قد و دور سر مهمتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.