۸ پاسخ

تولد ۲ سالگی نرمال ۴ برابر به نظرم خوبه

پسر منم همینه دقیقا۱۸ماهگی ۱۰و۲۰۰ هنوزم همونه وزن نمیگیره دیگه کلا بدغذاست شیرم ک هیلی وقته نمیخوره 😐

حالا من چی بگم مرداد ۲ سالش میشه و هنوز ۹۲۰۰ ه!!
البته قدش خوبه

بچه منم همین بود 18ماهگی گفت رو نموداره

خب چی بدم بهش بخوره

دختر من ۲و۷۰۰ بود دنیا اومدنی

اره عزیزم کمه

اره عزیزم یخورده کمه
ولی قد و دور سر مهمتر

سوال های مرتبط