سلام دوستان شما برنج رو با چی آرد می‌کنی .

۴ پاسخ

سلام عزیزم میشه تاپیکم ببینی

با اسیاب خونگی برای ادویه ها استفاده میکنم

من آماده میکنم میبرم بیرون میدم واسم آرد کنن

میشورم خیس میکنم. توی ایر فرایر خشک میکنم .دو سه بار آسیاب میکنم و الک میکنم هی آسیاب میکنم و الک میکنم

سوال های مرتبط

مامان آراز و آسنا مامان آراز و آسنا ۱ سالگی
مامان آیسان ودلسان مامان آیسان ودلسان ۱۶ ماهگی