کمخونی نداره ؟
من فقط میدونم زدن. دعوا. تهدید . ترسوندن
تمام اینا بچه رو لجباز تر میکنه. باعث میشه بیشتر به حرفت گوش نده
ما هم میریم خونه مادرشوهرش پسرم خیلیییی اذیت میکنه
منو نه ها اونارو
آنقدر به مادرشوهرم دستور میده. میگه حتی حرف نزن با من بازی کن فقط. داد می نه سرش یا میزنتش مادرشوهر مو و اونم هیچی نمیگه
منم خیلی عصبی میشم ولی میدونم دیگه داد و بیداد و زدن جواب عکس میده
دفعه پیش که خیلی جدی گفتم دو تا انتخاب داری
یا انتخاب کنی رفتارتو درست کنی یا اینکه بریم خونمون
گفت رفتارمو درست میکنم. بعد تا میومد دوباره کار بد کنه میگفتم یادته خودت انتخاب کردی رفتارتو درست کنی؟
دفعه های قبل میبردمش تو اتاق هی باهاش حرف میزدم با ناز و نوازش یا با دعوا انگار با دیوار حرف میزنم
من حتی گاهی که مخالفت میکنم باهاش به قول شما تا سر حد بالا آوردن گریه میکنه من محل نمیدم
خودش دیگه عوقش که میگیره ساکت میشه میگه بغلم کن
خلاصه که تجربه من اینه دعوا و زدن فقط بچه رو لجباز تر میکنه
دیدن کارتونها و بازی های موبایل هم رو لجبازی بچه تاثیر داره اینکه چی میبینی یا چی بازی میکنه مهمه
و اینکه تو خونه حتما حتما با خودت تایم کیفی داشته باشه
حداقل نیم ساعت فقط باهاش بازی کن بدون تلوزیون بدون توجه به گوشی بدون کار خونه هیچی. بعد از دو سه هفته میبینی چقدر حرف گوش کن تر میشه
من تو خونه همینجوری تونستم درستش کنم
فقط خونه مادرشوهرم اونم چون اونا خیلی دل به دلش میدن هنوز پررو و زورمیگه
بچه که کتک بخوره فقط لج باز تر و چغز تر پرو تر میشه . حالا میخوای بزن میخوای راه دیگه امتحان کن. علاوه بر اینکه گند میزنی به آینده و اعصاب و روانش
وای دختر منم همینطوره یعنی دیوونم میکنه
😂😂😂
البته مادر شوهرم خیلی دوستش داره همیشه میگ سایا برام عزیز تر از بقیه ی نوه هامه هرچی هم باشه بهش میده امروز فکر کنم خیلی جیغ زد اذیت کرد اینجوری کرد من ک گفتم از باهوشی قبول کرد فکر کنم 😂
چون دخترم خیلی خیلی شبیه مادرشوهرمه یعنی مثل سیب از وسط تکه کنی ب خاطر همین عزیز کردشه
منو هم چون گفتن کسی ک یکی و دوست داشته باشه بچش شبیه اون میشه دوست داره
فکر میکنه چون من دوستش دارم زیاد بچم شبیهش شده😂😂😂😂
فکر کنم ب خاطر سنشونه اینجوری شدن این سن زیاد لجباز میشن
من مادر شوهرم یکسره میگ چرا اینجوری میکنه نمیزاره جیغ میزنه. میگ اون نوه هام اینجوری نبودن منم گفتم بچه های ک باهوشن اینجوری میکنن😂تا این باشه ب بچم اینجوری نگه
عزیزم منم پسر بزرگم اینجوریه با هیچکس و هیچ چیز سازش نداره منمجایی برم اینقد از اینکارا میکنه تا آخر بزنمش
دلمنمیخواد بزنم ولی اینقد گریع زاری میکنه تا دلت بخواد من واقعا درکت میکنم
وایییی حرف دل منو زدی دختر منم دقیقا همینجوری شده امروز کلی گریه کردشام نخورد هیچی همش گریه کرد تا خوابید الکی بهونه میاره دیگ کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم همش گریه یکسره شده کارش گریه کردن امروز خونه ی عمه اش بودیم ب دختر عمه اش میگفت شیرینی نخور غذا نخور هیچی نخور ب پسر عمه اش هم همینجور بنده خدا ها نخوردن چون این گریه میکنه بزرگن درک میکنن ولی خودم شرمنده میشدم
فکر میکردم فقط دختر من این مدلیه هی روم دست بلند میکنه بهونه گیری میکنه حرف گوش نمیکنه وووووووو.....
عزیزم یجا خوندم میگفت بازه سنی ۲/۵ تا ۵ سال لجباز ترین دوره هست باید مدارا کنیم هرچقدم بی محلی یا گوش نکنیم بدترمیشن والله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.