۱۱ پاسخ

وااای چقدر بده شیر بدی پریودم بشی من سر زایمان اولم یماه بعد شدم متنفرم از پریودی

استا ۳۲۵ بخور

پریودی هام بی درده ولی سردرد زیادمیشم
همه چی استا کدئین ژلوفن هفت درد هرچی گیرم بیاد

ولی دکتر یبار استامینوفن و ژلوفن داد

من برای همه دردام فقط شیاف استفاده میکنم
چون واقعا سریع خوبم می‌کنه
مخصوصا پریودی

اگر درد زیاد داری شیاف عالیه

من پروفن میخورم

کلا مسکن نمیخورم درد پریودی هم اصلا ندارم خداروشکر
سردرد زیاد میشم که اونم با چای و قهوه و دستمال میبندم اوکی میشه😄کلا از دارو خوردن متنفرم

پریودی شیاف میزنم ولی برا سرما خوردگی یا هر چیزی کدئین میخورم چون با استانمینون خوب نمیشم

منفامنیک

پریودی : مفنامیک اسید ۲۵۰
درد بدن و سرماخوردگی و.. : استامینوفن ۳۲۵ اگه خیلی شدید باشه ۵۰۰

استامینوفن ساله ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی