۳ساعت بعد پاراکید میشه شیاف گذاشت؟؟؟

۵ پاسخ

شیاف هم معمولا واسه تب 39 هست به پایین باید قطره بدی اکه نیومد پایین بعدش شیاف

وقتی قطره دادی ی ساعت گذشت پایین نیومد باید واسش شیاف بزاری

شاید بدنش دماش کمه لرز میکنه تب نداره . اول دماشو بگیر خدای نکرده تشنج نکنه دختر

یکساعت بعدش میشه گذاشت

تبش چنده؟

سوال های مرتبط