شیاف هم معمولا واسه تب 39 هست به پایین باید قطره بدی اکه نیومد پایین بعدش شیاف
وقتی قطره دادی ی ساعت گذشت پایین نیومد باید واسش شیاف بزاری
شاید بدنش دماش کمه لرز میکنه تب نداره . اول دماشو بگیر خدای نکرده تشنج نکنه دختر
یکساعت بعدش میشه گذاشت
تبش چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.