بچه اولم شب تا صبح سینه تو دهنش بود و خیلی شیرمیخورد. دندوناش خراب شد ولی دومی و سومی هر دو سه ساعت برای شیر بیدار میشدن و خداروشکر دندون هاشون خوبه.
مهم اینه که شیر تو دهن بچه نمونه
آره میگن ولی پسر من شبا بیشتر روزا شیر میخوره به عبارتی هیچی نمیخوره منمبا گاو اشتباه گرفته
میگن تا قبل از یکسالگی، ولی من که نمیتونم. شب بهش شیر ندم چنان گریه میکنه که حد نداره
بله باعث پوسیدگی دندون میشه ولی خب گرفتنش هم سخته من ک هنوز نگرفتم بهش میدم
چون داره دندون در میاره چن بار بیدار میشه اگ ندم نمیخابه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.