۴ پاسخ

ن بابا میگفتن خوب نیس
الان دیدم زدن از 8ماهگی برای فرنی مجازه گفتم بپرسم واقعا مجازه یان

من از ۶ ماهگی استفاده می‌کردم

اها مرسی عزیزم

تو فرنی‌میتونین بریزین ولی به عنوان نوشیدنی یکسال به بالا

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی
مامان مهرسام🩵 مامان مهرسام🩵 ۱۳ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی