خانما کشیدن بخیه سزارین درد داره یا ن؟

۱۳ پاسخ

نه عزیزم
اصلا متوجه نمیشی





کانال‌ داریم روبیکا برای انواع ورزش ها اب شدن شکم و پهلو
و انواع برنامه غذایی
رضایت ها می‌زاریم و مطالب کاربردی


ی برنامه پنج روزه ورزش های مخصوص شکم با برنامه غذایی مخصوص هست
کلی ت پنح روز شکم جمع میشه همه رضایت ها هست.خواستید پیام بدین

@Ns_A_Fh_79

روبیکا


@nasasaza
بله

من تو مطب سکته زدم یه دور از استرس که دردش چقد🤣اما درد نداشت خیلی عالی بود فقط بشور مرتب خشک کن که جوش بخوره کامل اون وقت اصلا هیچ دردی نداره

نه بی‌حسی

اصلا حسش نمیکنی

نه اصلا حس نمیکنی

نههه اصلا
من خودم سکته میکردم از ترسش😂😂ولی اصلاااا دردنداره

اصلاااا

میشه از تجربه سزارین بهم بگی😊

ن اصلا

اصن متوجه نمیشی

نه اصلا درد نداره

اصلا درد نداره

هیچی حس نمیکنی
راحتِ راحت

سوال های مرتبط

مامان آوا جون مامان آوا جون ۱۵ ماهگی
مامان ایران دخت🥹🌷 مامان ایران دخت🥹🌷 ۴ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۵ ماهگی