۷ پاسخ

عزیزم منم گلستانیم. من کولر میزنم اصولا یه رامپر استین کوتاه میپوشنم تنش یه ملافه نازکم میزارم رو شکمش که پهلوش سرما نخوره

من خو رادمهرو جا در اتاقی که کولر ابی هست میزارم کیف میکنه گیج خواب میشه با یه زیر دکمه ای فقط توی خونه میچرخونمش ولی تو اتاقی که کولر هست نمیبرمش.شباهم دم در اتاق میخوابیم قنداقه باد نمیزنه که سردش بشه وگرنه شبا خیلی سرده بخوام قنداقشم باز کنم میبرمش اونطرف تر که باد کمتر بخوره بهش یکم عرق داره کلا خیلی گرمایی هست رادمهر

تیشرت و شلوار یا رامپر

والا بچه من زمستونم با یه بادی یود الانم همینه

یه زیر دکمه تنها روزا شباهم وقت خواب یه شلوار نازک

هرشهری فرق داره خب بندر عباس اینقد گرمه ک سرد نمیشه اونقد ولی مشهد ما کولر میزنیم سر ظهرش با کولر خوبه ولی شبا قشنگ سرده خودم میرم زیر پتو خب پسرمم میزارم زیر پتو

من ک دخترم سرمایی هست کلا کلر روشنه ی دقیقه خاموش کنم خیس عرقه کلا من لباس خواب راحتی تنش می‌کنم راحت باشه

سوال های مرتبط