مستقیم کولر که خوب نیست پوست بچه نازک زود سرما میخوره منم اسپیلت حال روشنه اتاق خواب در باز میخوابونمش خنکه اتاق ولی بعد مستقیم نیست
منم آستین بلند و شلوار . اگه مستقیم چاپی باد باشه کلاه و پتو هم میذارم
من استین کوتاه با مایبیبی و تا خنک نشه هم نمیخابه
نیم استین با شلوار پتو روی پاهاشه
با زیر دکمه ای اغلب چه رکابیش چه نیم آستینش
خیلی سرد بشه یه شلوار پاش میکنم
هر جوری عادتش بدی
همینجوری میشه
زیاد نپوشونش
من آستین کوتاه تنشه باپوشک شلوارم نمیپوشونم😅ولی رو پاهاش پتومیندازم
من داخل اتاق دیگه میخابونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.