۷ پاسخ

یه برندی بگیر که جواب خودش رو داده باشه
بچه کوچولو ها زیاد از دستشون میوفته یا پرت میکنن نشکنه
من الان یکساله از روکو استفاده میکنم و پسرم حتی وقتی ماشین ایستاده بود از شیشه ماشین پرت کرد بیرون ولی سالمه

یه چیز بگیر که تو‌دست بچه قشنگ جا بشه مال دختر من کمر باریکه جای دست داره

ببین جفتش قشنگه ولی فک کنم بالایی استفاده راحت تری داشته باشه

از پیج میخوای بگیری یا مغازه

چه خوبه قیمتش

اینم هست

تصویر

آره خیلی
چنده قیمتش

سوال های مرتبط

مامان ARMAN مامان ARMAN ۱ سالگی