خانوما این بیلر خوشگله برای دخترم گرفتم

تصویر
۹ پاسخ

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

من پارسال برا پسرم ۴۰ گرفتم خیلی بزرگ بود دادم خیاطی بنداشو کوتاه کرد .الان امسال نمی‌دونم ۳۵بگیرم یا ۴۰

خیلی قشنگه مبارکه عزیزم

قشنگه بندش یکم کوتاه کنی بهتر میشه تو تنش

قشنگه عزیزم یکم بد وایساده تو تنش

قضنگه
پایین تنش انگار تنگه

چه سایزی گرفتی؟

قشنگه ،مبارک باشه

مبارکش باشه🥰

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وسلنا مامان امیرعلی وسلنا ۱ سالگی
مامان امیرعلی وسلنا مامان امیرعلی وسلنا ۱ سالگی