قشنگ ترین اسم پسرونه ای که شنیدین چیه؟

۲۱ پاسخ

شاهان اگ پسر دار میشدم میزاشتم😁

من میخواستم شاهان و هاکان بذارم اما نشد

من نویان خیلی دوس داشتم ولی چون تو خواب دیدم اسم پسرم ماهانه همون ماهان میزاریم

کوهیار میخوام بزارم از اول با همسرم همین اسمو انتخاب کرده بودیم 🥰🥰

شما اسم پسر تو دلیتو انتخاب کردی بالاخره؟
یه اسم به ذهنم رسید گفتم شاید خوشتون بیاد
شاهوین 🩵 دلوین🩷

من خودم دختر دارم و هیچ اسم پسری به دلم نمیشینه وبه نظرم جذاب نبست..
فقط اسم نیکان بهم حس خوب میده و تلفظش خیلی زیباست به نظرم

من یا آرکو میزارم یا آیین

حسین

ببین اسم سلیقه ایه خب ... ولی من خودم از اسم رسا خیلی خوشم اومده تو اطرافیان که گذاشتن به دلم نشسته ولی من اسم دخترم ماهور هست اگه پسر دار میشذم. اسمشو میذاشتم رهام ...چون بر عکس ماهور نوشته میشه و به نظرم خاص میشد اسم بچه هام ...

سپهر
قراردبود اسم پسرم باشه

رایان

دیار😊

بنظر خودم جهان

من از اریا مهراد و ایلیا خوشم میاد رادمهر

ویهان. دایان

الیار اسم پسرخودم

ژوان🤪اسم کوردی

نویان 🤎

هیراد

رهام و لیام

هرکی اسم پسر خودشو قشنگترین میدونه دیگه🩵

سوال های مرتبط

مامان 🐣joje مامان 🐣joje هفته سی‌ویکم بارداری
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه😍🌹 مامان معجزه😍🌹 ۱ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری