خب الان هرکی اسم دختر خودشو میگه🫠
من وقتی اسم آیسل رو شنیدم بدجور تو کفش مونده بودم اصلا یه جوری به دلم نشسته بود که هی میگفتم کاش دختر داشتم اسمشو آیسل میذاشتم الان که دارم دختر دار میشم و میخوام آیسل بذارم اطرافیان ضدحال میزنن و میگن خوب نیس و فلان و بهمان که ذوقی برام نموند😖
سلین و ملورین
ترنم🩷
فاطمه و صد البته اسم دخترم زینب😍🩷🥰
من هلاک معنیاشونم
نیلی.
پناه 🩷🩷🩷🩷
آوینا
وندا خیلی دوست دارم چون اسم دختر اولم باران هست نمیشه بزارم یچیزی ست میخوام بزارم
پناه نیلای آنیل
من که یه مدته قفلی زدم رو سودا 🤧💖
دلیار❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.