۱۶ پاسخ

نورا....

آلا

من اول اسم انتخاب کردم بعد بچه دارشدم

پناه هدیه گندم رزا نیلماه نیلا ملورین

ماهلین و نورا

من اگه دختر دار بشم اسمشو میذارم سلین😍

اگه دختردارمیشدم (رستا )میزاشتم ،قسمت نشد .

جانان♥️

مهوا پناه همتا ترمه گیسو گندم نفس

ابرا

دوس داشتم اگه دختر بشه بزارم پناه یا ماهلین

اسم دخترم و میخوام بزارم ماهلین
دلوین و دلین هم دوست دارم

چرا یهو هزار تا اسم اومد تو ذهنم

سلین🥰

اسم دختر خودم
آوین😍

آنیسا

سوال های مرتبط

مامان 🐣joje مامان 🐣joje هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان ماهان و‌مه گل🍭 مامان ماهان و‌مه گل🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری