میراث
دایار بنظرم خیلی خاص یعنی یارمادر
لیام
من اگ پسر باشه میزارم مهراد...اولی مرصاده اینو احتمالابزارم مهراد😉
ولی کاش دخترباشه
کارن 💙کیان
دیار💙
تایماز
میران قشنگه
یزدان
علیهان
کایان
آرمان
ایهان
اصن خاص رو باید بی خیال شد.چرا خاص؟ قشنگ باشه دیگه 😁
هاکان و دیار و ارسلان🥹
اسم پسر به غیر از خاص بودن به نظرم باید ابهت داشتهباشه...
هاکان
کایان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.