۱۲ پاسخ

من اسم پسرونه امیرعلی رو خیلی دوست دارم و به نظرم هیچوقتم قدیمی نمیشه و اسم قشنگیه

آرن. آریو. دایان .دایار. ارس .نیکان .نویان. کارن .آیهان.

لیام یا کارن

من قصد داشتم اگه پسر باشه بذارم دایار یعنی یارمادر

اراد ماهان

اِلوین آلوین

من اسم
رادین
رادمان
رادمهر
آرتام
تیام
لیام
و آرشام
خیلی دوست دارم
بچم دختره برا اون هیچی انتخاب نکردم😂😂😂

من هاکان رو شنیدم دوس داشتم

اسم‌های ساده که در عین قدیمی بودن شیک هستن زیاده.

امیرعلی هیچ وقت قدیمی نمیشه

من یه مدت عاشق اسم آریِل بودم. ولی چون برای هر دو جنسیت می‌ذارن و یهودی‌ها هم زیاد می‌ذارن منصرف شدم

هامین

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری