من وقتی شیر خودم میدادم سرماخوردم رفتم دکتر گفت بچه نمیگیره فقط ماسک بزن وقتی جا بچه ای و اینکه به دکتر بگو که شیر میدی تا قرص داروهای بده که مشکلی نداشته باشه برای شیردهی
نه نترس نمیگیره فقط وقتی پیششی ماسک بزن صدرصد و برو دکتر من بچم ۷ روزش بود شدید مریض شدم خداروشکر نگرفت
ی شربت مخصوص هست بخر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.