۳ پاسخ

من وقتی شیر خودم میدادم سرماخوردم رفتم دکتر گفت بچه نمیگیره فقط ماسک بزن وقتی جا بچه ای و اینکه به دکتر بگو که شیر میدی تا قرص داروهای بده که مشکلی نداشته باشه برای شیردهی

نه نترس نمیگیره فقط وقتی پیششی ماسک بزن صدرصد و برو دکتر من بچم ۷ روزش بود شدید مریض شدم خداروشکر نگرفت

ی شربت مخصوص هست بخر بخور

سوال های مرتبط