۶ پاسخ

قبلش ی متخصص اطفال ببر
خیالت راحت میشه
اینجا هرکس ی نظری میده

ماهم هیچکدومو نزدیم و نمیزنیم

الان که دیگه تایم واکسن ۶ ماهگیِ
بهداشت بری خودشون پزشک دارن بپرسی

7ماهگی هم به دنیا اومده میترسم چون نارس ب دنیا اومده واکسناش نزدم عوارضی نداره

برو بهداشتتون اونجا تصمیم میگیرن چیکار کنم براتون برنامه ریزی میکنن برا واکسناش

اره برو

سوال های مرتبط