خانوما بچم تب داره از چیه سرما نخوردع

۴ پاسخ

فقط یه پماد هست از داروخانه بگیر زمانی که خیلی جیغ و گریه می‌کنه دردش زیاده بمال به لثه هاش دردش کمتر بشه

،تب و اسهال و گریه و بیدار شدن با گریه از خواب و کم غذا شدن و بهونه گیر شدن زمان دندان در آوردن اینجوری میشن،خب دیگه دیر هم شده باید دندونش باشه ،بعضی بچه ها دندون دیر در میارن که بهترم هست دندونشون زود خراب نمیشه

احتمالأ دندون ،

تب کنترل کن شاید دندون

سوال های مرتبط