۴ پاسخ

وای منم دو بار با فاصله زمانی بی بی چک زدم منفی میشد
آزمایش دادم مثبت بود
دو هفته از پریودیم گذشته بود بی بی چک منفی میزد
آزمایش دادم باورم نمیشد

از استرسه احتمالا

منم تاخیر داشتم بی بی هم منفی
بالاخره پریود شدم
شاید هورمونات ریخته بهم
من از شیر گرفتم دخترمو تاخیر داشتم

شاید زود بی بی زدی

سوال های مرتبط