۱۴ پاسخ

ویارمم ترشی اوایل بعدش دلم یسر هوس لواشک ترش میکرد ‌. بستنی هم خیلی هوس می‌کردم ‌. بعدش دیگه ترشی نخوردم . الانم بیشتر وقت ها شیرینی میخورم ترشی نه

هز هشت هفته ویارم شروع شد از همه غذا ها حالم بد میشد مخصوصن مرغ . از بوی پیاز و سیر . بعد دلم میخواست چیز های ترش بخورم . تا ۱۲ ۱۳ هفته بود فکر کنم. بعد از ترشی بدم اومد دیگه

بسلامتی عزیزم

چ جالب دقیقاهفته و روزمون باهم یکیه

بسلامتی عزیزم ، شما علائم و ویار چی داشتید؟

بسلامتی بغلش بگیریش عزیزم

بسلامتی 🌹🌸

انشالله به خیر و سلامتی عزیزم

منم وارد ماه پنجم شدم 😍

ان شاءالله به سلامت بغلش بگیری❤️

ایشاالله خدا نگهدارتون باشه

عزیزم😍❤️

انشاالله بقیه ماهه ها رو به سلامتی بگذرونی و نی نیتو سالم بغل کنی

به سلامتتت چه حس خوبیههه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل 🩵👶🏼 مامان میکائیل 🩵👶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری