ویارمم ترشی اوایل بعدش دلم یسر هوس لواشک ترش میکرد . بستنی هم خیلی هوس میکردم . بعدش دیگه ترشی نخوردم . الانم بیشتر وقت ها شیرینی میخورم ترشی نه
هز هشت هفته ویارم شروع شد از همه غذا ها حالم بد میشد مخصوصن مرغ . از بوی پیاز و سیر . بعد دلم میخواست چیز های ترش بخورم . تا ۱۲ ۱۳ هفته بود فکر کنم. بعد از ترشی بدم اومد دیگه
بسلامتی عزیزم
چ جالب دقیقاهفته و روزمون باهم یکیه
بسلامتی عزیزم ، شما علائم و ویار چی داشتید؟
بسلامتی بغلش بگیریش عزیزم
بسلامتی 🌹🌸
انشالله به خیر و سلامتی عزیزم
منم وارد ماه پنجم شدم 😍
ان شاءالله به سلامت بغلش بگیری❤️
ایشاالله خدا نگهدارتون باشه
عزیزم😍❤️
انشاالله بقیه ماهه ها رو به سلامتی بگذرونی و نی نیتو سالم بغل کنی
به سلامتتت چه حس خوبیههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.