عزیزم چندین مدل پستونک داریم
ارتودنسی ، کله فندقی ، سیلیکونی.... همه رو دونه دونه بخر امتحان کن بالاخره یکی رو میگیره
منم خیلی دوست دارم دخترم پستونک بگیره خیلی خیلی خوبه خیلی جاها عصای دست ادمه مثلا موقعی که هم گشنشه هم جاش کثیفه میخوای عوض کنی همش گریه میکنه پستونک میزاری و در آرامش جاشو عوض میکنی بعد شیرش میدی
من فکر کنم یه چیزی نزر کنم بلکم دخترم پستونک بگیره 😅
امروز به گفته ی یکی از دوستان پستونک رو یهو نزاشتم تو دهنش گذاشتم رو لبش اروم اروم بردم سمت دهنش
به دقیقه گرفت باز جای شکرش باقی بود
پستونک اونت بده میگیره
هیچی منم نگرفت اگر امتحان کردم میاره بالا از دهن گذاشتنش
یه مقدار از شیر خودش که دوست داره چند قطره بریز روی پستونک بزار دهنش ...
از شیرت بریز روش اولش نمیگیره بعد میگیره
نمیگیره از منم نگرفت
پستونک را بزن تو آب نبات بزار دهنش و نگهدار براش
چند بار این کارو بکن خودش میگیره کم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.