خانمها چیکارکنم بچم پستونک بگیره

۹ پاسخ

با صبر و تلاش و کوشش فراواااااان😂😂🤦🏻‍♀️
من دومااااه تمام تلاش کردم آخرش گرفت😍
انواع مدل سری هارو براش خریدم اخرش بی بی لند مدل ارتودنسی طرح اونت رو گرفت ، البته شیشه شیرشو هم عوض کردم اونم سریش ارتودنسیه دیگه هردو به هم شبیهن براهمین راحت میگیره، الان دیگه کم مونده به حموم هم با پستونک بریم😂🤣

با قطره ا د یا با یکم اب قند شیرین کن بده بهش تا یاد بگیره بخوره

بچه ی من عق میزنه😮‍💨

منم تا ۲ماه و ۲۰روز اینا نمی‌گرفت خونمون کلکسیون پستونک شده ولی نمی‌گرفت مدل های مختلف ...داخل آب شکر میزنم ن..داخل قطره آد میزدم بازم ن هزار ویک ترفند بی فایده بود یه بار داخل شیر زدم نخواست دوسه بار پشت سر هم جواب داد

من هرکاری کردم نگرفت.اول بازبون مزه میکنه اصلا نمیذاره پستونک بره دهنش🤔

اگه شیر خودتو میخوره چند قطره شیر خودتو بریز روش بزار دهنش چند ثانیه نگه دار ولی نزار عصبی بشه

میگره باز میندازه بیرون

منم هرکاری کردم نگرفت

مال منم نگرفت🥲

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۱ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان بلوری مامان بلوری ۱۶ ماهگی