ختنه کردن ب چه روشی خوبع؟

۷ پاسخ

من چهل روزگی حلقه کردم راحت بود

هردو سنتی خوب بود

منم نگردم هنوز مگه لیزری نیست الان دیگ؟

شماام ختنه نکردید

من شنیدم سنتی همون بخیه میگن حلقه زود انزالی و نازایی میاره اینو از یه خانومی شنیدم نمیدونم

جراحی مطمئن تره،حلقه شاید به ظاهر ساده باشه اما احتمال اختلال در خونرسانی داره

حلقی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی
مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی