من چهل روزگی حلقه کردم راحت بود
هردو سنتی خوب بود
منم نگردم هنوز مگه لیزری نیست الان دیگ؟
شماام ختنه نکردید
من شنیدم سنتی همون بخیه میگن حلقه زود انزالی و نازایی میاره اینو از یه خانومی شنیدم نمیدونم
جراحی مطمئن تره،حلقه شاید به ظاهر ساده باشه اما احتمال اختلال در خونرسانی داره
حلقی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.