۲۸هفته۴ روز۱۲۰۶بود گفت کمه این قرصو داد ۳۲ هفته۳ روز۲۰۴۵شده بود گفت عالیه
امگا۳ خارجی هم بی تاثیر نبود
من ۳۰ هفته ۱۲۰۰ بود لیدی میل و تخم مرغ ابپز خوردم ۳۳ ۲۲۵۰ بود
من وزنش کم بود لیدی میل میخورم نمیدونم وزن گرفته یانه هفته دیگه نوبته سونو دارم
یک ساعت قبل زایمان سونو گف ۲۸۰۰ ب دنیا ک اومد ۳۳۰۰
مال من 32هفته رفتم گفت دور شکمش یه هفته کمتر ازه هفته خودش بهم لیدی میل داد هر شب موقع خواب میخوردم با یه لیوان شیر به همراه مولتی ویتامین اکتی ناتال ولی خورد خوراکمم خیلی زیاد کردم در روز فقط در حال خوردن بودم 36هفته که رفتم سونو گفت وزنش خیلی خوبه همه چیش نرماله
سلام عزیزم ، شبا حتما هر دو سه ساعت بلند شید چیز مقوی بخورید مثل شیر و خرما ، حلیم هم تاثیر داره.وعده های غذایی رو کم کم و در تعداد زیاد مصرف کنید.
منم همین مشکل دارم
لیدی میل خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.