۱۱ پاسخ

شربت هیدروکسی زین
و پماد کالامین بزن
سن بزرگتر اذیت میشن بیشتر

شوهرت بگیره سخت میگیره. خواهر شوهر من که گرفت پدرش دراومد
پسرم و خواهر شوهرم همزمان گرفتن
قبلش بچه برادر شوهرم گرفته بود اون یک سالشه خیلی سبک بود
پسرم متوسط
خواهر شوهرم شدید. فقط بگو اگر گرفت همون اول بره دکتر سرم بزنه قرص آسیکلوویر میدن بخوره که شدیدتر نشه
برای دخترت فقط سیتریزین میتونی بدی برای خارش و پماد کالامین بزنی
لباس نخی و خنک بپوشون تنش
پسر من بیشتر تب داشت تا اینکه خارش اذیتش کنه پنج روز تب داشت

دخترت رو هر روز ببر حموم ، تو حموم نشاسته خيس كن بمال به تنش يكم بمونه بعد اب بكش بيا بيرون

یه کم سخت هست در بزرگسالی دکتر به من گفت اب هویج زیاد بخور .بعد زیاد دوش بگیر .

سلام من ابله نگرفته بودم شوهرم زونا گرفته بود من ابله شدم رفتم دکتر گفت اگر ابله گرفته بودی زونا میگرفتی از شوهرت ولی چون ابله نگرفتی همون ابله هستش

زوناپیرمردپیرزنامیگیرن ولی شوهرشمابگیره سخت تره براش

چندسالشه منم چندستل پیش گرفتم اذیت نشدم اصلا بعد پسرم گرفت دوسالش بود

همسرت مواظب باش نگیره ک میشه زونا
دخترتم چیزای خنک بده ب بدنش عرق کاسنی بزن
هندونه و خاکشیر اینابخوره

نه اگ بگیره سخت میگیره

شربت هیدروکسی زین، پماد کالامین، روزی دوباره باشامپوبچه بچه حموم کنین، باسشوارخشک کنین و پمادکالامین بزنین روی دونه هاش، طوری حموم کنین توچشم اب نره، بیفته توچشم حتماحتما پیش متخصص چشم ببرین اگه دیدین لکه ی قرمز توی چشاش هست

پماد کالامین برای خارشش خوبه بزرگترها اغلب شدیدتر میگیرن بازم بستگی داره هر بدنی فرق میکنه

سوال های مرتبط