سلام شیر خشک ببلاک خوبه وزن دهیش خوبه

۳ پاسخ

برای دختر من خوب بود
از ۲ ماهگی ببلاک میخوره

واسه دختر من خوب بود تاحالا

بستگی به خود بچه داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری
مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان آرتین، آنیتا❤ مامان آرتین، آنیتا❤ ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی