۱۱ پاسخ

برا پسر من اینطوریه

تصویر

قنداق فرنگی که مناسب شهر ما نیست عزیزم
سر بچه اولم سوییسی گرفتم الان هم طبق تجربه م باز سوییسی گرفتم

من ی قنداق پادار برا بیرون گرفتم جای پتو دورپیچ
از این قنداق جدیدا چسبیا هم برای موقع خواب و توی خونه گرفتم

من هم سوییسی هم فرنگی معمولی هم ازاین پادارا گرفتم
درسته بچم توگرما دنیامیاد ولی خب چندماه دیگ هوا سرده دیگ اونم اندازش میشه بازم

فرنگی نخریدم چون شهر ما ک تا اخرای ابان هوا گرمه
تو فرنگیم خیلی گرمه
سوئیسی خریدم

منم ست کاملش خریدم همه چی داره قیمتش مناسب تره

هم فرنگی هم سوئیسی از درگهان گرفتم

ست کامل خریدم
داخلش پتو‌.‌زیر انداز . بالشت . دور پیچ .‌قنداق .. بالشت فرم دهی . تشک تعویض .
اینحوری بگیر ‌راحت همه‌چی داره توش

این مدل هست برا دخترم حضوری خریدم

تصویر

فرنگی گرم نمیشه الان

سوئیسی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد