۵ پاسخ

من یه معمولی گرفتم چون نهایت دوماه استفاده داره ک اونم زیادبیرون نمیریم

تصویر

نگرفتم سوئیسی گرفتم چون ت فصل گرما دنیا میاد

مال من این شکلیه

تصویر

من زیر انداز اینا براش گرفتم اینم روش داشت،ولی یدونه ام جدا براش گرفتم پتو دور پیچم داره گرفتم

تصویر

مال نینی من این شکلیه ولی سفیدش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی