الان بیدارشدم چشم چپ بچه قی کرده چرا😐

۳ پاسخ

خوش بحالت الان بیدار شدی

اشکال نداره باد خورده احتمالا،با چایی شب مونده اگر داری با پنبه تمیزش کن زود خوب میشه

حتما باد خورده به سرش یا به چشمش .🥲میتونی بری داروخونه بهت قطره بده .با چایی ولرم و پنبه ام خیلی خوبه تمیز کن

سوال های مرتبط

مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۱ سالگی